Obytné budovy
Méně problémů s výtahem – šťastnější obyvatelé.
Přesně to, co naznačuje sám název – služba, která využívá analytiku založenou na umělé inteligenci k identifikaci potenciálních problémů ve vašem zařízení předtím, než způsobí potíže. Jak ale prediktivní servis prospívá vašemu podnikání a budovám? Podívejte se zblízka.
Méně problémů s výtahem – šťastnější obyvatelé.
Lepší pohyb osob – lepší produktivita vašich pracovníků v kancelářích.
Nepřerušovaný pohyb osob a tok příjmů.
5hvězdičkový zážitek z výtahu pro vaše hosty.
Zajištění rychlého a spolehlivého pohybu pacientů.
Služba KONE Care Intelligent Service již pomohla zlepšit spolehlivost a výkon desítek tisíc různých zařízení v budovách všech typů.
Nepřetržité monitorování zvyšuje bezpečnost a zlepšuje přístupnost. Konečným výsledkem jsou hladký pohyb osob a spokojení uživatelé.
Aktivní identifikací a opravou problémů dříve, než způsobí potíže, šetříme čas facility managerům a snižujeme jejich pracovní zátěž. Doporučení založená na faktech pro plánování správy majetku pomáhají prodloužit životnost zařízení.
Když vaše zařízení běží hladce, funguje i vaše podnikání. Díky proaktivnímu řešení problémů a optimalizaci plánů servisu podle vašich potřeb podporujeme pohyb osob a vaše podnikání.
Inteligentní prediktivní servis a plánování správy majetku na základě dat vám pomohou přijímat lepší investiční rozhodnutí a prodlužují životnost zařízení.
Podíl proaktivně prováděných servisních úkonů během prvních 2 let.
Snížení počtu telefonátů pro nahlášení poruchy během prvních 2 let:
Podívejte se blíže na to, jak služba KONE 24/7 Connected Services funguje
Informace o servisu v reálném čase na dosah ruky
Služba KONE Online vám a vašemu týmu poskytuje nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, servisu, poruchách a opravách veškerého vašeho zařízení prostřednictvím snadno použitelného webového portálu.
S mobilní aplikací KONE Mobile můžete mít kdekoli a kdykoli aktuální informace o všem, co se děje s vašimi zařízeními. Můžete si vybrat, zda chcete dostávat upozornění na váš smartphone ohledně stavu zařízení, plánů servisu a průběhu všech servisních prací, které pro vás zajišťujeme.
Děláme vaši cestu efektivnější a příjemnější.
Výtahy, eskalátory a dveře s automatickým otevíráním připojené ke cloudu poskytují neustálé vytěžování údajů o používání, které nám pomáhá činit inteligentní a prediktivní rozhodnutí o tom, jak vyřešit potenciální závady dříve, než způsobí výpadky. Pokročilá analýza určuje, zda je problém kritický a je třeba jej řešit okamžitě, nebo zda jej lze vyřešit během příští plánované servisní návštěvy, což vede k efektivnějšímu servisu.
Informace jsou sdíleny v transparentním formátu, který lze přizpůsobit vašim potřebám, takže budete vždy vědět, co se děje, a také to, čemu jsme zabránili.
Technik může provést servisní prohlídku vzdáleně. To znamená, že zkontroluje všechny technické parametry a zjistí, zda vše funguje bez problému, nebo zda je potřeba oprava.
KONE Care Intelligent Service DX je první uhlíkově neutrální servis výtahů na trhu a zahrnuje kompenzaci emisí uhlíku způsobených našimi přímými a nepřímými servisními pracemi.