
Na míru, přesně pro vás
Díky naší nabídce flexibilních služeb údržby si místo toho, abyste se spokojili s univerzálním řešením, můžete vybrat z různých možností a vytvořit si plán údržby na míru, který bude vyhovovat vašim specifickým potřebám.
Společně vytvoříme plán údržby pro výtahy, eskalátory a dveře na míru vaší budově. Vyberte si služby, které nejlépe vyhovují vašim potřebám, a mějte aktuální informace pomocí chytrých digitálních nástrojů ať jste kdekoli.
Díky naší nabídce flexibilních služeb údržby si místo toho, abyste se spokojili s univerzálním řešením, můžete vybrat z různých možností a vytvořit si plán údržby na míru, který bude vyhovovat vašim specifickým potřebám.
Mít přehled o provedených, probíhajících a nadcházejících úkonech údržby může být obtížné. Díky našim digitálním komunikačním kanálům, včetně nové aplikace KONE Mobile, budete mít vy i váš tým nepřetržitý přehled - ať jste kdekoli.
Když si vybíráte, co chcete zahrnout do smlouvy o údržbě výtahů, eskalátorů a automatických dveří v budovách, vyplatí se přemýšlet o potřebách vaší budovy, vašeho zařízení a vašich uživatelů. Níže uvádíme několik příkladů toho, na co byste měli myslet.
Je vaše budova přístupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, nebo pouze v pracovní době? Je vaše budova vysoká a výtah se v ní často používá? Jaký je účel vaší budovy?
Máte uživatele se speciálními potřebami v oblasti přístupnosti? Jaké problémy by pro vás a vaše uživatele mohly nastat, kdyby se zařízení, jako je výtah, porouchalo?
Kolik kusů zařízení je ve vaší budově a jakou mají tovární značku a model? Jak staré je zařízení ve vaší budově a v jakém je stavu?
Naše nabídka služeb údržby výtahů, eskalátorů a automatických dveří v budovách zahrnuje základní a na míru přizpůsobitelné možnosti, které splní všechny vaše velké i malé servisní potřeby.
Naše základní služby pokrývají všechny základní činnosti údržby vašeho zařízení, včetně údržby, kterou musíte provádět, abyste vyhověli požadavkům lokální legislativy. Mezi základní služby patří například to, jak chcete, aby bylo vaše zařízení udržováno, pomoc s audity údržby a jak mohou cestující komunikovat se společností KONE v případě poruchy nebo mimořádné události.
Využijte výhod nejnovější inteligentní prediktivní údržby díky službě KONE 24/7 Connected Services - méně poruch, rychlejší opravy, vyšší bezpečnost a jasný přehled o všem, co se s vaším zařízením děje.
Naše servisní a vyprošťovací služby zahrnují možnosti pro všechny možné situace: neplánované opravy, poruchy a jiné závady nebo odstávky.
Informace o údržbě v reálném čase na dosah ruky
KONE Online poskytuje vám a vašemu týmu nepřetržitý přístup k údajům o výkonu, údržbě, poruchách a opravách všech vašich zařízení prostřednictvím snadno ovladatelného webového portálu.
S aplikací KONE Mobile můžete mít aktuální informace o všem, co se děje s vaším zařízením, kdekoli a kdykoli. Můžete si zvolit, zda chcete dostávat oznámení o stavu zařízení, plánech údržby a průběhu všech prací na údržbě, které pro vás zajišťujeme.
Se službou KONE 24/7 Connected Services můžeme lépe předvídat, provádět údržbu a zasáhnout dříve, než dojde k poruše. Pro vás to znamená vyšší bezpečnost, plnou transparentnost a klid, protože kdyby se něco mělo stát, zabráníme tomu dopředu.
Modernizace vašeho výtahu je investice, která se vyplatí hned několika způsoby: lepší spolehlivostí, eko-efektivitou, vyšší bezpečností a atraktivním designem. Je čas na modernizaci?