KONE Hotely
Co je prediktivní servis?
Stručně řečeno, je to služba, která využívá analytiku založenou na umělé inteligenci k identifikaci a opravě potenciálních problémů s vašimi výtahy a eskalátory dříve, než tyto problémy způsobí potíže. Prediktivní servis se službou KONE 24/7 Connected Services.
Návštěvníci hotelu mohou být kritičtí
Vzhledem k množství online recenzí a pokrytí na sociálních sítích je význam zážitku hostů zásadní. To je důvod, proč je prediktivní servis nutností, pokud chcete zajistit hostům příjemný pobyt a udržet dobrou image značky. Pocit spolehlivosti lze snadno ztratit a těžko získat zpět.

Lepší image značky:
Vyhnutí se větším problémům znamená lepší zákaznické zkušenosti a lepší recenze a společně s vynikajícími službami ospravedlňuje ceny prémiových pokojů.

Hladký pohyb osob:
Inteligentní prediktivní servis omezuje výpadky a zlepšuje pohyb osob ve špičce.

Méně výpadků, méně stížností:
Automatické hlášení a analýza problémů umožňuje omezení výpadků a stížností hostů.

Optimalizace prostřednictvím dat:
Díky kvalitní analýze dat je snazší optimalizovat pohyb osob, prodloužit životnost zařízení a přijímat investiční rozhodnutí.
„Návštěvníci hotelu platí za celý zážitek. Pokud se něco pokazí, není to dobré. Svým způsobem je služba KONE 24/7 Connected Services jako pojištění, aby se zabránilo negativní zpětné vazbě.“
Kristoffer Ekström, Sales Manager, KONE Finsko
Jak vám můžeme pomoci
Vyplňte kontaktní formulář a my vás budeme následně kontaktovat
Sample form