Proč spokojení zaměstnanci znamenají spokojené zákazníky

Sdílet tuto stránku

Jaké je tajemství budování skvělé firemní kultury?

Studie opakovaně prokázaly, že společnosti s angažovanými a spokojenými zaměstnanci vykazují kvalitnější vztahy se zákazníky. Protože časopis Forbes opět označil společnost KONE za jednoho z nejlepších zaměstnavatelů na světě, podíváme se na to, co tvoří skvělou firemní kulturu a jak pomáhá vykouzlit úsměv na tvářích našich kolegů i zákazníků.

Publikováno lis-06-2023

Co spojuje servisního technika KONE v Severní Americe, vedoucího pobočky ve střední Evropě a specialistu výzkumu a vývoje v našem závodě v Kunshanu v Číně?

Odpovědí je jedinečná a silná kultura KONE, která upravuje způsob, jakým našich 60 000 zaměstnanců spolupracuje, vnímá svět a staví naše zákazníky do středu všeho, co děláme. Pro rok 2023 časopis Forbes opět zařadil společnost KONE mezi nejlepší zaměstnavatele na světě a na základě letošního průzkumu mezi 170 000 zaměstnanci v 55 zemích nás zařadil mezi 700 nejlepších globálních společností.

Forbes ve spolupráci s výzkumnou agenturou Statista zjišťoval doporučení a postřehy zaměstnanců nadnárodních společností a institucí. Respondenti byli dotazováni, zda by svou společnost doporučili rodině nebo přátelům, a aby hodnotili svého zaměstnavatele na základě kritérií, jako je rozvoj talentů, rozmanitost a patřičná hrdost na produkt nebo služby, které společnost nabízí.

Naši talentovaní a skvělí lidé jsou naším největším bohatstvím a věříme, že spokojení pracovníci dělají spokojené zákazníky.

Co se tedy podílí na budování vítězné firemní kultury?

Průzkum provedený časopisem Forbes mezi 170 000 zaměstnanci globálních společností v 55 zemích opět zařadil společnost KONE mezi nejlepší zaměstnavatele na světě.
Průzkum provedený časopisem Forbes mezi 170 000 zaměstnanci globálních společností v 55 zemích opět zařadil společnost KONE mezi nejlepší zaměstnavatele na světě.

Všichni na tom máme svůj podíl

Kulturu společnosti KONE vytváří každý z nás tím, co děláme, čím podporujeme naše zákazníky a kolegy, a činnostmi, které inspirují lidi kolem nás a dělají svět lepším.

Rozvoj kultury ve společnosti KONE znamená neustálé zapojení 60 000 zaměstnanců, shromažďování dat pro přijímání informovaných rozhodnutí a korekcí kurzu a sledování výkonnosti vzhledem ke strategickým cílům.

Analýza kultury společnosti KONE odhalila, že mezi zvyky a chování, které podporují pocit angažovanosti zaměstnanců, patří otevřenost a důvěra, podpora osobního přístupu a inovace pod vedením zaměstnanců.

Geniální nápady vznikají, když se snažíme navzájem se zapojit, sdílet své přístupy, diskutovat a učit se z chyb.

Základem kultury společnosti KONE je snaha o skutečnou inkluzi a poskytnutí prostoru různým hlasům. "Rozmanitost a inkluze jsou pro byznys přínosem," vysvětluje Susanne Skippari, KONE's Executive Vice President of People & Communications. "Přináší to mnohem více myšlenek a lepší zdroj nápadů a názorů."

Zůstat zvídavý, učit se od ostatních a častěji se ptát "proč" jsou jednoduché činnosti, které můžeme praktikovat všichni a které mohou vést k větším úspěchům.

"Ve společnosti KONE usilovně pracujeme na budování kultury, která posiluje postavení zaměstnanců a podporuje jejich začlenění," říká Skippari. "V inkluzivní kultuře se lidé cítí bezpečně, mohou o všem mluvit, klást otázky a vyjadřovat své názory, což nám pomáhá stát se lepší společností pro zaměstnance i pro naše zákazníky."

Další důležitou složkou je zaměření na neustálý osobní a profesní rozvoj.

Inkluze, posílení postavení a vzájemná důvěra mezi našimi zaměstnanci, kteří jsou naším nejcennějším aktivem, jsou jen některé z prvků, které podle nás přispívají k budování vítězné kultury.
Inkluze, posílení postavení a vzájemná důvěra mezi našimi zaměstnanci, kteří jsou naším nejcennějším aktivem, jsou jen některé z prvků, které podle nás přispívají k budování vítězné kultury.

Tajemství úspěchu se zákazníky

Naše kultura je klíčem k budování skvělé zákaznické zkušenosti a začíná nasloucháním. Své zákazníky sice dobře známe, ale jejich priority a bolesti nás mohou překvapit.

Proto vždy začínáme tím, že zákazníky vybízíme, aby nám sdělili, jak se jim daří a jaké jsou jejich priority a cíle. Tento jednoduchý postup nám nejen pomáhá vybudovat most mezi prioritami zákazníka a způsoby, jak je společnost KONE může podpořit, ale je také zásadní pro rychlejší dosažení ideálních řešení.

Cookies

Cookies používáme k optimalizaci funkčnosti stránek a k tomu, abychom vám při procházení naší stránky poskytli co nejlepší zážitek. Pokud vám to vyhovuje a přijímáte všechny soubory cookies, jednoduše klikněte na tlačítko „Souhlasím“. Víc informací najdete v prohlášení o ochraně osobních údajů.