Lepší image značky:
Vyhnutí se větším problémům znamená lepší zákaznické zkušenosti a lepší recenze a společně s vynikajícími službami ospravedlňuje ceny prémiových pokojů.
Šťastnější obyvatelé.
Lepší pohyb osob.
Nepřerušovaný tok příjmů.
Rychlý a spolehlivý pohyb pacientů.
Stručně řečeno, je to služba, která využívá analytiku založenou na umělé inteligenci k identifikaci a opravě potenciálních problémů s vašimi výtahy a eskalátory dříve, než tyto problémy způsobí potíže. Prediktivní servis se službou KONE 24/7 Connected Services.
Vzhledem k množství online recenzí a pokrytí na sociálních sítích je význam zážitku hostů zásadní. To je důvod, proč je prediktivní servis nutností, pokud chcete zajistit hostům příjemný pobyt a udržet dobrou image značky. Pocit spolehlivosti lze snadno ztratit a těžko získat zpět.
Vyhnutí se větším problémům znamená lepší zákaznické zkušenosti a lepší recenze a společně s vynikajícími službami ospravedlňuje ceny prémiových pokojů.
Inteligentní prediktivní servis omezuje výpadky a zlepšuje pohyb osob ve špičce.
Automatické hlášení a analýza problémů umožňuje omezení výpadků a stížností hostů.
Díky kvalitní analýze dat je snazší optimalizovat pohyb osob, prodloužit životnost zařízení a přijímat investiční rozhodnutí.
Kristoffer Ekström, Sales Manager, KONE Finsko
Vyplňte kontaktní formulář a my vás budeme následně kontaktovat