We are happy to start the cooperation with you. Our service teams keep your equipment working at its best and our preventive maintenance helps prevent problems before they appear. If your equipment malfunctions we will keep you and your end-users well-informed on downtime and on-site work. Our Customer Care Center agents are happy to answer any questions you might have related to your equipment or the maintenance.
Customer Care Center
The team at our customer care center is ready to take your call 24/7. Staff in our national call centers speak your language, and know your equipment and your situation. All of our staff are fully committed to providing top quality, responsive service.
Tel: 123 4567
How we respond to service requests
Available to answer service requests 24/7
End-to-end process: from receiving call, to dispatching a technician, to
successful resolution
Technicians receive service requests on mobile devices and respond
immediately, with full knowledge of the problem
Safety is our top priority
Elevator safety involves everyone from maintenance service providers to building owners and users. Using elevators properly helps ensure a safe and comfortable ride for everyone. Take a look at our elevator safety video to see how little things matter in safety.
Watch the video
Bezpečnostní pokyny při používání výtahů
Správné používání výtahů pomáhá zajistit bezpečnou a pohodlnou jízdu pro všechny. Použijte tyto jednoduché tipy, abyste předešli zranění.
BUĎTETRPĚLIVÍ
Pokud je kabina plná, buďte trpěliví a počkejte na další. Nepřetěžujte výtah a nepřekračujte jeho nosnost.
VSTUPDO VÝTAHU
Při vstupování do výtahu pokračujte až do zadní části kabiny, jděte čelem dopředu a nezdržujte se v prostoru dveří.
DĚTI A VÝTAHY
Děti musí být v doprovodu dospělých a při jízdě by se měly držet madla. Domácí mazlíčci musí být drženi nakrátko na vodítku.
VŠÍMEJTE SI,KUDY JDETE
Při vstupování do výtahu nebo vystupování z něj vždy sledujte své kroky, výtah nemusí být na úrovni země.
BUĎTE OSTRAŽITÍ
Pokud zpozorujete na výtahu něco neobvyklého, např. rozbité zrcadlo nebo divný hluk, informujte správce budovy nebo servisní firmu.
DRŽENÍ DVEŘÍ
Pokud chcete výtah zdržet kvůli dobíhající osobě, používejte tlačítko otevření dveří.
KDY NEPOUŽÍVATVÝTAH
V případě požáru nebo jiné havarijní situace výtah nepoužívejte.
JEDNEJTE S ROZUMEM
Nehrajte si ve výtahu ani kolem něj.
OTEVÍRÁNÍ DVEŘÍ
Nepokoušejte se udržet dveře vkládáním předmětů nebo částí těla do jejich dráhy. Namísto toho používejte k otevírání dveří tlačítko.
V PŘÍPADĚ ZASEKNUTÍ
Pokud se zaseknete ve výtahu, stiskněte nouzové tlačítko a počkejte, než vám pracovníci servisního centra pomohou. Nepokoušejte se dostat ven sami.
PŘI NAKLÁDÁNÍ VÝTAHU
Nepřetěžujte výtah ani nepřekračujte jeho nosnost, když přesouváte těžké nebo rozměrné předměty. Vyhledejte servisní nebo nákladní výtah, případně místo toho použijte schodiště.
Stay up to date at all times
With the KONE Mobile app, you are kept up to date on all maintenance work, even when you are out and about. You always know what work is carried out and how the service has been delivered. Watch a video of how the KONE Mobile app works.
Watch the video
Cookies
Cookies používáme k optimalizaci funkčnosti stránek a k tomu, abychom vám při procházení naší stránky poskytli co nejlepší zážitek. Pokud vám to vyhovuje a přijímáte všechny soubory cookies, jednoduše klikněte na tlačítko „Souhlasím“. Víc informací najdete v prohlášení o ochraně osobních údajů.
WELCOME TO KONE!
Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?