Technicians in action

Technici v akci

Po celém světě jsou technici KONE každý den v práci, aby udrželi vaše zařízení v provozu. Spolehlivé a efektivní služby každý den.

7:00
V 7 hodin ráno v rezidenční části Helsinek začíná Niklad svůj pracovní den se servisními úkoly vzhledem k plánu. “Je to má práce ujistit se, že výtahy jsou používány a pracují správně,” říká Nicklas. Bezpečnost budovy a její uživatelé jsou klíčovou prioritou pro servisní techniky.
10:30
10.30 ráno – když Nicklas dokončuje reporting, zvoní telefon: K dispozici je náhradní díl a ten je nyní potřebný někde jinde. Niklas a koordinátor skladu se rozhodnout, že Niklas tento náhradní díl předá během pauzy na oběd.
12:30
12.30 odpoledne, během oběda, Niklas dostává instalační tipy od svých kolegů.    “Je důležité pamatovat si, že děláme servis výtahům mnoha značek. Tudíž musíme znát i různé druhy zařízení, modelů a výkonů,”vysvětluje Niklas. Kromě našeho vzdělávacího tréninkového programu je dobré sdílet zkušenosti a znalosti s ostatními kolegy.”
14:00
14.00 odpoledne, KONE call centrum informuje Niklase, že v budově poblíž uvízli nějakcí lidé ve výtahu. O deset minut později Niklas vysvobozuje lidi z výtahu. Poté pracuje na zjišťování, proč se výtah zasekl. “Výtah byl přeplněn, jeden z nejběžnějších důvodů, proč výtah přestane fungovat, ale nyní opět funguje správně,” říká Niklas.
15:45
15.45 odpoledne, Niklasův pracovní den skončil. “My servisní technici musíme stale zůstat připraveni na nějaká ta překvapení – a to je to, co mou práci dělá zajímavou,” směje se Niklas.

Přečtěte si více o servisních balíčcích »