Customer care center

Vyškolení respondenti jsou připraveni 24 hodin denně, aby vyřídili váš hovor

Tým v centru péče o zákazníka je připraven 24 hodin denně. Náš globální systém call centra přijme přes 10 milionů hovorů ročně a nastavuje světový standard při vyřizování hovorů a technického dispečinku.

Váš požadavek je zodpovězen jedním z našich národních call center, které mluví vaším jazykem a znají vaše zařízení a situaci.

Všichni naši zaměstnanci se plně zavazují k poskytování vysoce kvalitních služeb. Naši pracovníci v centru péče o zákazníka jsou profesionálně vyškolení lidé, kteří postupují systematicky, aby zajistili, že každý hovor je vyřízen rychle a vyřešen úspěšně. Také stále sledujeme kvalitu služeb, odezvy a pracujeme na jejich zlepšení.

Centrum péče o zákazníka

  • 24 hodin denně dostupný servis
  • Nekonečný proces sledující služby prostřednictvím žádostí, od přijatých hovorů až po vyslání technika na místo a úspěšném vyřešení žádosti.
  • Technici přijímají požadavky na servis na svých mobilních telefonech
  • Technici odpovídají okamžitě s plnou znalostí konkrétního problému.

Přetěte si více o servisních balíčcích »