Často kladené otázky

Zde jsme uvedli některé často kladené otázky. Jestliže nenaleznete odpověď, kterou hledáte, prosím, kontaktujte nás.

Často kladené otázky

1. Jaké jsou typické servisní požadavky pro výtahy v rezidenční budově?
2. Proč si myslíte, že jsou vaši servisní technici ti nejkompetentnější?
3. Jak si vyberu to nejoptimálnější řešení KONE Care™?

Často kladené otázky

1. Jaké jsou typické servisní požadavky pro výtahy v rezidenční budově?
Výtah, který je v provozu každý den, musí být bezpečný, spolehlivý a přístupný pro všechny věkové skupiny, od dětí až po seniory. Servis výtahů je take regulován a musí splňovat místní právní požadavky. Proces servisu výtahu musí být řízen profesionálně včetně komunikace s obyvateli domu. Výtahy jsou důležitou částí chodu budovy a dobře udržované zařízení může zvýšit hodnotu bytů ve vaší budově.
2. Proč si myslíte, že jsou vaši servisní technici ti nejkompetentnější?
Naši servisní technici jsou praví profesionálové odpovídající rychle servisním požadavkům a minimalizují prostoje vašeho zařízení. Naši servisní technici jsou schopní postarat se o všechny značky i modely a mají klíčovou výhodu, pokud se jedná o nějaké specifické požadavky. Díky místním odborníkům a kontinuálního vzdělávání plně využívají našich globálních technických znalostí.
3. Jak si vyberu to nejoptimálnější řešení KONE Care™?
V závislosti na vašich potřebách KONE nabízí tři různé druhy servisních řešení
 
KONE Care™ Standard - základní servisní smlouva je pro vás perfektním řešení. Toto řešení zajišťují úplný soulad se všemi příslušnými zákony a přespisy.  Preventivní servis je zahrnut ve smlouvě, ale servisní zásahy a opravy jsou účtovány zvlášť.
 
KONE Care™ Plus je tím pravým řešením pro vás, pokud potřebujete transparentnost. Kromě preventivní údržby zahrnuje toto řešení částečné pokrytí oprav a výjezdy, aby byl rozpočet na opravy lépe předvídatelný.
 
KONE Care™ Premium je řešení právě pro vás, jestliže je vaše práce závislá na nepřerušovaném pohybu lidí. Toto řešení maximalizuje přístupnost zařízení s rychlou odezvou výjezdů. Nejsou zde žádné neočekávané náklady, toto řešení zahrnuje preventivní údržbu, výjezdy i servisní opravy. Prostřednictvím našich online služeb máte snadný přístup ke všem relevantním informacím o provozu a servisu vašeho zařízení.
 
Všechna řešení mohou být dále šitá na míru vašim potřebám s dalšími možnostmi sevisu  a úrovní služeb.