Často kladené dotazy

Před podáním žádosti

Proč si mám vytvářet účet? Je to povinné?
Jaké dokumenty/informace pro vyplnění formuláře potřebuji?
Sleduje někdo otevřené žádosti o zaměstnání? Vyplatí se takovou žádost podat?

Během vyplňování formuláře

Kdy bude uživatelská relace ukončena? Co to znamená?
Jaké internetové prohlížeče pro vyplnění formuláře doporučujete?
Jaký jazyk mám použít při vyplnění žádosti?
Které formáty souborů lze použít pro přílohy?
Kolik mohu připojit příloh?
Jaká je maximální velikost příloh?
Co je aplikace Resume/CV Builder?
Soubor, který jsem načetl formát (.doc) nevypadá v náhledu dobře. Co mám udělat?

Po odeslání žádosti

Jak se dozvím, že společnost KONE mou žádost přijala?
Jak se dozvím stav mé žádosti?
Jak dlouho uchováváte otevřené žádosti?
Mohu prodloužit platnost otevřené žádosti?
Mohu informace v žádosti změnit před koncem její platnosti?
Mohu svou žádost smazat?
Jak mohu změnit své heslo?
Jak mohu dostávat informace o nových pozicích emailem nebo prostřednictvím RSS?

Před podáním žádosti

Proč si mám vytvářet účet? Je to povinné?
Účet si zakládat nemusíte, nicméně doporučujeme, abyste tak učinili: Vytovřením uživatelského účtu před odesláním aplikace získáváte možnost sledovat stav vaší žádosti a také používat data a soubory pro další formuláře a žádosti.
Jaké dokumenty/informace pro vyplnění formuláře potřebuji?
Pokud se chcete předem podívat na jednotlivé otázky formuláře, klikněte na možnost ”Preview” na konci první strany formuláře. Budete požádáni o přiložení životopisu a motivačního dopisu. Je velmi důležité, abyste přiložili oba tyto dokumenty. Dokumenty si připravte předtím, než začnete vyplňovat formulář. Můžete je přiložit ve formátu (.doc, .docx, .txt, .rtf), vložit nebo napsat do textového pole, nebo - v případě životopisu - použít nástroj Resume/CV Builder.
Sleduje někdo otevřené žádosti o zaměstnání? Vyplatí se takovou žádost podat?
Otevřené žádosti o zaměstnání používáme stále časteji, určitě tuto možnost využijte. Prohlédněte si však také aktuální volné pozice a požádejte přímo o ty, které vás zajímají.

Během vyplňování formuláře

Kdy bude uživatelská relace ukončena? Co to znamená?
Relace bude ukončena po 20 minutách bez aktivity. Pokud vaše relace vyprší před dokončením žádosti, všechna data budou ztracena. Pokud vyplňováním žádosti trávíte více času, klikněte před vypršením 20 minut na tlačítko “Next” nebo “Previous” na spodní straně formuláře. 20 minutová doba expirace poté začne znovu. Pro vyplnění přihlášky není stanovena maximální doba. Na kteroukoli vyplněnou stránku se vrátíte tlačítkem “Previous”.
Jaké internetové prohlížeče pro vyplnění formuláře doporučujete?
Firefox, Internet Explorer 6 to 8, Chrome, Safari, atd. Všeobecně lze říci, že aplikace je kompatibilní s většinou běžně používaných prohlížečů.
Jaký jazyk mám použít při vyplnění žádosti?
Většinou stačí použít stejný jazyk, v jakém byla vypsána pozice, o kterou se zajímáte. Pokud chcete, aby vaše žádost byla použita na mezinárodní pozice, zašlete ji v angličtině.
Které formáty souborů lze použít pro přílohy?
Motivační dopis a životopis můžete přiložit ve formátu .doc, .docx, .txt or .rtf. Přiložit můžete také další podpůrné dokumenty ve formátech: .doc, .docx, .rtf, .txt, .zip, .pdf, .jpg, .png, .gif, .avi, .mp3, a .mov. Pracovní oddělení lidských zdrojů mohou databázi žádostí prohledávat, ale funkce vyhledávání zobrazuje pouze výsledky z dokumentů ve formátu .doc, .docx, .txt or .rtf.
Kolik mohu připojit příloh?
Kromě motivačního dopisu a životopisu můžete přiložit tři další dokumenty.
Jaká je maximální velikost příloh?
Velikost jednoho dokumentu je omezena na 150 kB.
Co je aplikace Resume/CV Builder?
Pokud již nemáte připraven životopis, můžete použít nástroj Resume/CV Builder. Budete požádáni o vložení informací o vašem záměru pracovních zkušenostech, vzdělání, schopnostech, kvalifikaci, oceněních, členství v odborných organizacích a referencích.
Soubor, který jsem načetl formát (.doc) nevypadá v náhledu dobře. Co mám udělat?
V náhledu se mohou některé položky zobrazit na jiném místě, ale nemějte obavu, pracovníci oddělení lidských zdrojů si stáhnou původní dokument.

Po odeslání žádosti

Jak se dozvím, že společnost KONE mou žádost přijala?
Na emailovou adresu, kterou jste uvedla ve formuláři, bude odesláno potvzení.
Jak se dozvím stav mé žádosti?
Abyste mohli sledovat stav své žádosti a používat vložené informace v dalších žádostech, musíte si vytovřit účet (a přihlásit se na něj) PŘEDTÍM než začnete žádost vyplňovat. Pokud máte účet vytvořen, můžete se na něj přihlásit i ze stránky "Požádejte o práci v KONE". Klikněte na “View My Account” (Zobrazit můj účet) a poté na “View Application Status” (Zobrazit stav žádosti).
Jak dlouho uchováváte otevřené žádosti?
6 měsíců.
Mohu prodloužit platnost otevřené žádosti?
Ano, vyplněním nové žádosti.
Mohu informace v žádosti změnit před koncem její platnosti?
Ano, pokud jste si před odesláním žádosti vytvořili účet.
Mohu svou žádost smazat?
Ne, to není možné.
Jak mohu změnit své heslo?
Pokud znáte původní heslo: přihlašte se, klikněte na záložku “View My Account” (Zobrazit účet) a poté na “Update Your Password” (Změnit heslo). Pokud jste heslo zapomněli: Klikněte na “Sign In” (Přihlásit se) a poté na “I have forgotten my password” (Zapomněl/a jsem své heslo) v pravém dolním rohu.
Jak mohu dostávat informace o nových pozicích emailem nebo prostřednictvím RSS?
Pokud máte uživatelský účet, můžete si uložit "Search Agent" (Vyhledávání). Uložte si kritéria vyhledávání a pokud bude zveřejněna pozice, která jim odpovídá, pošleme vám email. Výsledky vyhledávání si také můžete nechat zasílat pomocí RSS kanálu: klikněte na odkaz "RSS", zobrazený pod výsledky vašeho vyhledávání.